Soutěžíme
To, že již účetnictví není obávaným předmětem, dokazují naši studenti každoroční velkou účastí na různých soutěžích, a to jak na školní úrovni, kdy soutěže pořádá sekce účetnictví, tak i na úrovni celostátní.
Má dáti dal 2022
Má dáti dal 2022. Dne 17. 12. 2021 proběhlo školní kolo soutěže Má dáti dal 2022 v účetnictví pro žáky 4. ročníků. Soutěž proběhla ve 2 kolech ve formě testů, kde se prověřily praktické i teoretické znalosti. Celkem se zúčastnilo 15 studentů. 1. místo obsadila Markéta [...]
Účetní tým 2020
Dne 28. února 2020 se žáci naší školy Tereza Uhlová, Tomáš Choc a Martin Liebl (všichni ze třídy 4.A) zúčastnili finálového kola celostátní soutěže v účetnictví „Účetní tým“ v Praze. Tuto soutěž uspořádala Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo ve spolupráci s Vysokou školou mezinárodních a veřejných vztahů [...]
Účetní tým 2020
ÚČETNÍ TÝM 2020 Dne 6. 2. se naši žáci zúčastnili základního kola celostátní soutěže 3členných týmů s názvem Účetní tým. Do této soutěže bylo přihlášeno 55 týmů z celé ČR. Naši školu reprezentovaly 2 týmy: Tým 1 ze 4. B ve složení Klára Kozlová, Tereza Chovancová a [...]
Má dáti dal
MÁ DÁTI DAL Ve dnech 27. a 28. ledna 2020 se žáci naší školy Martina Kastlová a Ondřej Michal Šoustar (oba ze třídy 4.A) zúčastnili celostátní soutěže v účetnictví „Má dáti – Dal“ ve Znojmě. Šlo již o 14. ročník této soutěže, pořádané Soukromou vysokou [...]
Riskuj 2019
RISKUJ 2019 Dne 12. prosince 2019 se konal druhý ročník školní soutěže v účetnictví Riskuj. Sedm tříčlenných týmů žáků 4. ročníků, v čele s kapitánem, si volilo z 5 kategorií otázek: 1. Dlouhodobý majetek 2. Zásoby 3. Krátkodobý finanční majetek a zúčtovací vztahy 4. Náklady, výnosy a časové rozlišování [...]
Školní kolo soutěže v účetnictví
SOUTĚŽ V ÚČETNICTVÍ PRO 4. ROČNÍKY školní soutěže v účetnictví se pořádají každoročně. Studenti, kteří se dobrovolně přihlašují, si ověří úroveň svých znalostí a srovnají ji se svými spolužáky. Celá soutěž probíhá formou testů na PC. Školní kolo 4. ročníků se uskutečnilo 28. listopadu 2019. [...]